Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

piątek, 28 czerwca 2013

Wakacyjne candy, czyli kot do wzięcia

Na szybko - jak zawsze ;-) - bałam się, że nie zdążę.
Można wygrać jednego kotka, jak na obrazku:
 
 
Jeśli ktoś będzie miał życzenie to domaluję np. jakieś imię - jak na obrazku poniżej ;-)
 
 Zasady jak zawsze:
- dołączcie do grona obserwatorów - jeśli jeszcze nie dołączyliście 
- komentarz pod postem
- podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu
  Drugiego września, wspólnie z moją Oliną wylosujemy osobę, do której pojedzie wygrana. :-)

A ja gnam na urlopik, na razie tydzień :-)
Udanych wakacji, niedługo się odezwę, bo mam Wam dużo do napisania i pokazania :-)

24 komentarze:

  1. chętnie przygarnęłabym takiego kotka, może się uda:) Udanego urlopu życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja che! ja chce! :)
    słonecznego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie by miało mnie zabraknąć w kolejce po takie cudo:) Ja grzecznie stoję, a Tobie kochana udanego wypoczynku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie wylosujcie;) Będę czekała całe wakacje, chociaż dobrze by było żeby nie minęły za szybko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. i mnie też wylosujcie :-) oglądałam twoje prace z moja Marcysią i koty bardzo jej sie podobały. Została fanką :-)
    Dobrego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary kociak mnie zauroczył ;-) Dołączam z przyjemnością i życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne kotki ;) obserwujemy ..oczywiście,ale nie ze względu na konkurs,a te cuda co sie tu pojawiają;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za oddane głosu na moją pracę, we francuskim wyzwaniu :)Zajrzałam do Ciebie z ciekawością i powiem Ci, że pięknie tu u Ciebie :) Kocham koty, więc dla mnie to Candy jest idealne!!! Przy okazji zapraszam na moje Candy. Podoba Ci się moja lawendowa taca, to może ta do wygrana w Candy też Ci się spodoba. Zapraszam http://mojehokuspokus.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym takiego kotka :D
    banner dodany ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, piękne kotki... pewnie, że spróbuję :)
    Zapisuję się na listę oczekujących :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja staję w kojejce po te cudniaste kociaki, świetne są.
    Banerek podlinkowany, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudeńka z chęcią się skuszę ;)Moje chłopaki uwielbiają koty ;) nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edytapee

    OdpowiedzUsuń
  13. Kotki są przesłodkie, dlatego staję w kolejce.
    Podlinkowany baner tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    dekobzdety@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kotki, zapisuję się, zerknij w wolnej chwili na mojego bloga, coś cię chyba zaskoczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. koteczka chętnie zaadoptuję:)
    banerek umieściłam tu http://agea-happiness.blogspot.com/
    jeśli masz ochotę zapraszam na moją nadmorską zabawę

    OdpowiedzUsuń
  16. Kotecek szuka domeczka? Nie ma sprawy - pokochamy kotecka. ^^
    Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne koteczki :).

    Z chęcią jednego przygarnę, zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kotki są boskie. Chętnie przystanę po jednego :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  20. nie tylko kotki są śliczne - inne Twoje prace również ! z chęcią jednego kota przygarnę ... nie wiem tylko co na to moje psy :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałcząco i ja zapisuję się do zabawy.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako: Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pretty section of content. I just stumbled upon your website and in accession capital
    to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.
    Any way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.


    Also visit my page: tani hotel kraków

    OdpowiedzUsuń