Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

wtorek, 29 października 2013

Jesiennie raz jeszcze...

Nie myślałam, że kiedyś będę się cieszyła jesienią!
Ja, która nie lubiłam tej pory za to, że kończy lato ;-)
Jednak w tym roku cieszę się jej kolorami, tak intensywnymi!
I słońcem!
Porannymi spacerami z psami w szeleszczących liściach...
 I wcale nie tęsknię za deszczem jak na załączonym obrazku ;-)


Pamiętam, jak w dzieciństwie zastanawiałam się na spacerze z tatą, 
czemu natura jest taka piękna tylko w realu, 
dlaczego obraz czy zdjęcie prawie zawsze wychodzą ... kiczowate?

No to słoneczka Wam życzę, jak najdłużej :-)

6 komentarzy:

  1. Ja podziwiałam piękne jesienne kolory podczas weekendu w Zakopanem. Bosko :-)
    Obrazek piękny, jest w nim coś takiego, że tego chłopczyka chciałoby się przytulić :-)
    Uściski ciepłe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Październik rzeczywiście jest w tym roku piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Twoje obrazy nie są kiczowate ;) pięknie oddają kolory jesieni :) pięknie malujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja nawet nie staram się namalować "naturalnej" jesieni, naturalnej w kolorach :-)
      Dawno nie malowałam pejzaży...

      Usuń
  4. jaki słodki jeż! przecudny! ;D
    a natura wcale nie jest taką niewdzięczną modelką do fotografowania, jak i uwieczniania na płótnach, czy kartkach :D jest na to cała masa dowodów, np: Twój obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń