Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

środa, 22 stycznia 2014

Miasteczko dla Anety

Kiedyś hucznie obchodziliśmy 18-tki...
Potem każde urodziny były pretekstem do imprezki ;-)
Trzydziestek nie obchodziliśmy zajęci dziećmi, pracą, codzienną gonitwą...
A teraz znów hucznie obchodzimy czterdziestki :-)

Właśnie w przyszłym tygodniu idziemy do naszej koleżanki na urodzinki.
Spytałam, czy chciałaby coś szczególnego.
I tak fajnie mi napisała:
"Musiałam się pozastanawiać ale już wiem :)
Miasto, tylko raczej kamienice niż bloki, w konwencji nieco baśniowej, może powyginane? Z uliczką wybrukowaną, jakąś bramą, drzewem niezbyt wybujałym, taki miejsko-kamienicowy obrazek i koty. Nie takie rzucające się w oczy, ale żeby było ich parę, może w bramie, na dachu, w oknie, za ławeczką?"
Teraz widzę, że zabrakło mi i drzewa i ławeczki, i nawet porządnej bramy, ale może się spodoba?

akwarela, 210 x 210 mm.
 

13 komentarzy:

  1. Za to są koty!!!!! No i bramy też są..... a ławeczki? Pewnie w parku nieopodal ;-)
    Śliczne to miasteczko!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięć kotów naliczyłam :-)
      Tak, tak, za tymi kamieniczkami jest wszystko czego nie widać ;-)

      Usuń
  2. Mi sie podoba :))) Ma fajny klimat :)))
    Pozdrawiam ciepło:) Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Akwarelka cudowna - chętnie zawiesiłabym u siebie. Wiadomo że chodzi o koty - wszak jestem kociaro - psiarą. Ale nie tylko bo akwarelka jest piękna i wyjątkowa - piękne kolory - lubię taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kamieniczki są magiczne:)A obrazek cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że będzie zachwycona takim bajkowym miastem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jakżeby miała się nie spodobać?- jest cudowna, bajkowa, magiczna, wyjątkowa. Na dodatek cudownie prezentowałaby się u mnie :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty się pytasz czy się podoba? Dech mi zaparło i wzruszyłam się do łez...

    OdpowiedzUsuń
  8. This information is priceless. Where can I find out more?


    Feel free to surf to my homepage panic attack treatment with medication

    OdpowiedzUsuń
  9. Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles?
    I mean, what you say is valuable and all. Nevertheless think of
    if you added some great visuals or videos to give your posts more,
    "pop"! Your content is excellent but with images and video clips, this website could definitely be one of
    the greatest in its niche. Superb blog!

    my web page ... panic attack treatment food; ,

    OdpowiedzUsuń
  10. Its like you read my mind! You seem to know a lot about this, like
    you wrote the book in it or something. I think that you could do with some pics to drive the
    message home a bit, but instead of that, this is great
    blog. An excellent read. I will certainly be back.

    Check out my site my shed plans

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi mates, how is the whole thing, and what you wish for to say concerning this article, in my
    view its in fact remarkable in favor of me.


    Take a look at my web blog :: panic attack treatment Ssri

    OdpowiedzUsuń