Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

czwartek, 22 maja 2014

Drobiazgi, które uprzyjemniają nam życie

Dopadła mnie niemoc twórcza ;-) 
albo po prostu totalne zmęczenie gonitwą codzienną, 
wszystkimi otaczającymi mnie problemami.
A może to tak jest, że gdy słońce przygrzewa, nie w głowie mi malowanie?

Więc dziś pokażę Wam troszkę starszych rzeczy, 
które powstawały sobie po troszku w tzw. międzyczasie.
Miałam do zagospodarowania mnóstwo źle przyciętych prostokącików sklejki
i oto, co z nich powstało.

Troszkę breloczków do kluczy
(niektóre czekają jeszcze na założenie kółeczek):





 
I troszkę zawieszek na szyję dla koleżanek mojej córy:


 Takie drobiazgi a w tej naszej szarej rzeczywistości potrafią ucieszyć :-)

Chciałam Was zaprosić na stronkę DaWandy, 
gdzie znajdziecie moje podusie i troszkę innych drobiazgów :-)
Gdybyście chcieli, żeby coś dla Was namalować, 
coś takiego specjalnie dla Was
to zapraszam, piszcie :-)

Pozdrawiam Was ciepło :-)

11 komentarzy:

  1. Prześliczne drobiazgi:) Niemoc na szczęście przechodzi. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Na razie bez zmian ;-) niemoc trwa...
      Pozdrawiam również !

      Usuń
  2. Słodkie i radosne. Takie małe okruchy słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Breloczki sa piękne ! Bardzo mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze! Myślę, że nawet takie drobiazgi wymagają sporo pracy i pomysłowości ;-)
    A co do niemocy twórczej: nie można przecież przez cały czas pracować na pełnych obrotach. Odpoczynek od tworzenia też jest potrzebny.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ar_niko, masz rację, często szybciej maluje się większą rzecz niż takie drobiazgi.
      Odpoczywam ;-)
      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  5. Piękne te drobiazgi, kolorowe i radosne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń