Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

niedziela, 12 października 2014

Pudełko -skarbczyk Amelki

Dawno nie malowałam skarbczyków.
Ale jutro wybieramy się na urodziny do przyjaciółki mojej Oliny - Amelki.
Ostatnio jej mama pokazała zdjęcie Amelii w hiszpańskim stroju 
i jak tylko je zobaczyłam to wiedziałam, co będzie na pudełeczku!
Skarbczyk jest w żywych czerwieniach, będzie pasował do pokoju Amelki.


 

Muszę Wam jeszcze coś pokazać!
Korzystając z pogody nadal wyjeżdżamy na weekendy z miasta. 
W tygodniu brakuje mi czasu na przyjemności, za to w weekend mogę robić to, 
co uwielbiam: zajmować się działką, biegać do lasu na grzyby no i malować.

A to mój "weekendowy warsztat", pod łysą już śliwką ;-)

 

I kawałek belki zamiast palety ;-)

 
 Chciałabym, żeby taka ciepła, piękna jesień trwała i trwała...
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz