Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Malowanka przedświąteczna

Czas przedświąteczny, człowiek nie wie, w co ręce włożyć, 
czy ganiać ze szmatką, czy mieszać w garnkach, 
a tu co chwila słychać: 
" Mamooooo! Przyjdziesz do mnie? A porobisz ze mną to? albo tamto?" 
Znacie to? :-D
Oczywiście dzieciaki chętnie pomogą w kuchni (robiąc przy tym jeszcze większy bałagan ;-)) 
W sprzątaniu już tak niekoniecznie. 
Zwłaszcza sprzątanie własnego pokoju jest czymś, co przerasta moje dziecko. 
Czasem, gdy tam wchodzę sama nucę: .... przewróciło się - niech leży.... 
- tak, to myśl przewodnia w życiu mojej nastolatki.

W takich chwilach, kiedy czas goni, święta depczą po piętach,
przyda się coś, co na chwilkę zajmie młodsze dzieciaki.
Malowanka!
I coś, na co wszystkie czekają - Mikołaj!


Tylko nie mówcie, że Mikołaj musi być gruby! ;-)
To Mikołaj, który trzyma formę, regularnie ćwiczy i dlatego jest chudy!

Jeśli ktoś ma życzenie, wystarczy napisać 
a ja szybciutko prześlę malowankę w pdfiku do wydruku :-)
A tymczasem do pracy!

Pozdrawiam!



2 komentarze:

  1. Haha, według mnie taki wysportowany Mikołaj wzbudza większą sympatię, niż obrośnięty tłuszczem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, dziękuję za odwiedziny i bardzo się cieszę, że spodobał Ci się mój Mikołaj :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń