Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

poniedziałek, 28 listopada 2011

"Historyjki Adopcyjki"

Nie mogłam się dziś doczekać, żeby zacząć pisać. A tu ciągle coś, znaczy... gonitwa :-) A mnie roznosi energia! Mimo, że za oknem szaro, wieje i czasem coś kapie...
Dziś o moich ilustracjach do książki... Magda, dzięki, że o mnie pomyślałaś i że zaproponowałaś mi pobawienie się w ilustratorkę :-) Książeczka została wydana przez Archidiecezjalny Ośrodek Adopcyjno-Opiekuńczy w Łodzi, w 2010 r.

A oto "Bajka o cudownym lesie" i Pani Jagodzianka i Pan Borówka:


"Dzięcioł i Sroczka", którzy odnaleźli swojego Czyżyka :-)



"Skąd się wziąłeś, Mały Jeżu?"

"Magiczna kraina" czyli krasnoludki wyruszają na poszukiwanie...






"Szczęście w kurniku":

"Bajeczka o Włóczkowej Rodzince". Czapka i szalik z dolnej szuflady po jakimś czasie zauważyli, że brakuje im małych, milutkich rękawiczek... Pierwszą rękawiczuszkę czapka zrobiła sama na drutach a na drugą... zabrakło granatowej włóczki :-(

I na koniec Bałwanki:
(...) Jak mu poleciła, tak zrobił.
      List włożył w butelkę,
     do przerębla wrzucił
     I pełen nadziei piosenkę zanucił. (...)





A dziś przyjechały sklejkowe krążki na bajkowe zegary dla dzieci... Skąd pomysł? Oczywiście z potrzeby... Szukałam różowego zegara na ścianę do pokoju Olinki... Przerażał mnie wszechoobecny plastik, fajny dziecinny rysunek włożony w taką samą ramkę, która "zdobi" zegar w mojej pracy. Coś takiego po prostu nie pasowało do tego pokoju i jego klimatu. Pokażę je następnym razem :-)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie rysunki-kolorowe,przenosza mnie w dziecinstwo.Twoje sa przesliczne .Od penego czasu zakochana jestem w krzywych domach.
    Gratuluje talentu,fantazji .:o)

    OdpowiedzUsuń