Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

środa, 10 lutego 2016

Walentynki tuż, tuż...

Lubicie Walentynki?
Ja lubię tą atmosferę!
Słodkie serduszka i hiacynty w doniczce - uwielbiam! 
I te wszystkie pary na ulicach, nawet jeśli wczoraj były skłócone, dziś starają się jak mogą!
Tylko do kina nie można się dostać w tym dniu...
Odkąd mamy Olinę, walentynki spędzamy raczej we trójkę. 
Kiedyś nasze dziecko będzie chodziło na swoje osobiste randki 
i wówczas oczywiście nie będziemy z nią już spędzać tego dnia. 
Chociaż mężu może chcieć ją pilnować ;-)
Ale póki co staramy się zawsze gdzieś razem wyjść :-)
Na "Greya" w ubiegłym roku jej nie zabraliśmy ;-)
 

To życzę Wam miłych Walentynek :-)


4 komentarze:

  1. Piękna grafika :) Tak właśnie będą wyglądać moje Walentynki w tym roku, tyle, że z psem..a może z dwoma nawet :D

    (czy malujesz jeszcze czasem poszewki na poduszki?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, to będą w takim razie piękne walentynki :-)
      Poszewki zdarza mi się malować, nawet chodzi za mną pewien motyw i na dniach go pokażę :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. ❤ uroczo... przy okazji- mam ogromną prośbę :) Może znadziesz chwilę i wpadnie z wizytą do mnie i mojego nowego eastlight.com http://houseandstyle.blogspot.com/2016/02/jak-speniaja-sie-marzenia-i-szybki.html?showComment=1455545920065#c6896439423132187867 Ściskam!!!

    OdpowiedzUsuń