Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

poniedziałek, 14 marca 2016

Promyczek Wielkanocny i kolejny poświęcony Andersenowi

Pisałam Wam kiedyś, że nawiązałam współpracę z wydawnictwem "Promyczek"
 i robię ilustracje do wiersza.
Ta współpraca trwa cały czas, co miesiąc powstaje coś nowego. 
Dziś dwie ostatnie ilustracje, do wydania świątecznego:

© by Wydawnictwo „Promyczek”

oraz do następnego numeru:

 © by Wydawnictwo „Promyczek”

Pozdrawiam Was serdecznie i gnam
(do sprzątania, gotowania, prania, prasowania, lekcji ;-)) 

PS. Kota ma się lepiej, na pewno psychicznie, ale decydujące będą wyniki badań...
Z jedzeniem nadal niestety cieniutko, chociaż lubi szyneczkę ;-)

2 komentarze:

  1. Magdalenko, są słodkie :-) tak ilustrowane bajeczki dają dobre sny .... wiem to ;-)
    Ale już nie wiem czy gratulowałam Ci tej współpracy .... jeśli nie to baaardzo Ci gratuluję i jestem z Ciebie dumna ;-)
    Zdrówka dla Was wszystkich, i przy robocie bardzo się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, współpraca z Promyczkiem trwa już ponad rok ;-) Ale nadal mnie cieszy! A jeszcze jak trafi się taki bajkowy temat!!
      Pozdrawiam Was wszystkich, miłych przygotowań do świąt! :-)

      Usuń