Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

środa, 28 marca 2012

Dla małego wielbiciela Gwiezdnych Wojen

No i mam nowy zegar :-) 
Mam też zakaz pokazywania go naszemu chrześniakowi - Markowi ;-) Żeby nie chciał takiego samego ;-)
No cóż... ja wielbicielką Gwiezdnych Wojen nie jestem, raczej wspomnienia z tym filmem mam średnie :-) I gdy kolega spytał mnie, czy nie namalowałabym zegara z gwiezdnymi to... musiałam mieć niezłą minę, bo zaraz dodał, żebym się zastanowiła, bo może wpadnę na jakiś pomysł i nie muszę tak od razu dawać odpowiedzi... Najpierw panika, bo przecież ja nie maluję takich rzeczy! Potem podpowiedź, że może by tak robociki z gwiezdnych... Był to jakiś pomysł: C3PO i R2D2, na granatowym tle... mogło być fajne! Albo AT-AT! Usiadłam do kompa i zaczęłam oglądać... Nie, nie i nie... Za dużo szczegółów, trudno by było namalować tymi farbami... Co by tu innego? I tu wkroczył mężu, wielbiciel fantastyki, nie wiem ile razy widział wszystkie części Gwiezdnych i posypały się propozycje: może Lord Vader, albo Darth Maul? Ale to musiało być coś malarskiego! Po wielu minutach (żeby nie rzec, że godzinach) spędzonych na oglądaniu różnych postaci padło na Yodę!


Zabierałam się jak kot do jeża, zaczęłam od głowy, żeby jak najszybciej wiedzieć, czy się uda ;-)
Potem to już była tylko zabawa ;-)


No i założenie mechanizmu. Kupiłam złote wskazówki do tego zegara, srebrne wydawały mi się "za zimne", a czarne zginęłyby na granatowym tle. Okazało się jednak, że złote wskazówki wyglądają fajnie póki nie znajdą się na tle płaszcza, tam są zupełnie niewidoczne. Przemalowałam więc je na czerwono :-)

No i namalowałam! Sama w to nie wierzę ;-)

Cały czas mam problem z robieniem zdjęć zegarom. Nie mogę znaleźć sposobu, żeby były kwadratowe i dobrze oświetlone :-( Ale nauczę się, obiecuję!

4 komentarze:

  1. Rewelacja! Jestem umiarkowanym miłośnikiem gwiezdnych wojen, ale ten rysunek baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no..... szaleństwo... moja droga. Ja od fantastyki stronię (na co dzień jej aż nadto) ale podoba mi się. No... może dałabym cyfry jakieś "gwiezdne" ale i tak czadowy (podglądałam na fejsie).

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. zegar cudo ... mimo iż sama tak jak ty nie trawie gwiezdnych wojen .. mam takie pytanko jakich farbek używasz bo widze że kolorki na zegarach sa cudne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Renata, też myślałam o innych cyfrach, ale doszłam do wniosku, że to zegar dla dziecka, więc cyfry muszą być czytelne, takie... dla dziecka :-)
    Pandzioszka - oj chyba niedługo będziemy u Ciebie na blogu oglądać jakiś zegar ;-) Kupuję porządne farby akrylowe w sklepie plastyków, różnych firm :-)
    Dzięki dziewczyny, super, że Wam się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń