Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

poniedziałek, 2 września 2013

Kot jedzie do...

Witam wszystkich odwiedzających :-)
Dziś bez zdjęć, gdyż mój aparat utonął w kałuży :-(  
Na szczęście po wysuszeniu okazało się, że matryca cała i coś z niego jeszcze będzie... po naprawie.
Ja mam nauczkę i od tej pory w koszyku rowerowym nie wożę ważnych rzeczy :-(

Musicie uwierzyć na słowo - słowo pisane. 
W wyniku losowania kot jedzie do:

Kotki są przesłodkie, dlatego staję w kolejce.
Podlinkowany baner tutaj - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

Dziękuję Wam za udział w zabawie :-)
I pozdrawiam serdecznie :-)

 

8 komentarzy:

  1. gratuluję ;*


    znaczy aparat chciał nauczyć się pływać.. w kałuży..
    mój syn ( w listopadzie dwa latka..) tego lata uczył pływać mój telefon, ale on niestety nie odżył.
    dobrze, że chociaż nadaje się do naprawy! trzymam kciuki za niego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Zwyciężczyni!
    Dzieki za zabawę i ciepłe pozdrówka śle :-) w tą zimną i mokrą noc

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, to mam nadzieję, że aparat będzie można naprawić i zacznie działać bez zarzutu. Baaardzo cieszę się z wygranej. Już niecierpliwie wyczekuję kociaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dekobzdetom i pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń