Nagłówek

Nagłówek

Ruszam ze sklepem

niedziela, 12 lutego 2012

Koty dla Bartka, zegar dla Marka ;-)

Kilka ostatnich popołudni spędziłam nad zegarem dla Marka i Bartka.
3 letni Bartuś jest wielkim wielbicielem naszego kota. 
Kocurnięty ze spokojem znosi pieszczoty Bartkowe :-)
Marek, który właśnie skończył 8 lat, stwierdził ostatnio, że przydałby mu się już w pokoju zegar. 
Połączyłam więc "potrzebę" Marka z miłością Bartka i namalowałam na zegarze koty - Bartuś ma już naszego rudego Milaka u siebie w pokoju ;-) A Marek ma zegar :-)

Tym razem zegar powstał na kwadracie ze sklejki. 
Do tej pory malowałam na krążkach, niestety nie zdążyłam ich odebrać w terminie 
i ... spłonęły :-( 
Nie było już czasu na wycinanie kolejnych kółek, a w sumie jestem zadowolona z zegara na kwadracie.

Przepraszam - wiem, że zdjęcia są fatalne, robione w nocy. 
W dzień nie zdążyłam, bo zegar już się zapakował i pojechał.


Próba zrobienia zdjęcia. 
W naszym domu  nic bez nich się nie dzieje :-) 
Od razu wiadomo, kto tu jest najważniejszy ;-) Tym razem nie koty!



Pozdrawiam i wracam do akwarelek :-)

3 komentarze: